نگاشته شده توسط: admin | اکتبر 19, 2008

فیلم مجموعه دروغها با بازی گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

نام محصول:  فیلم مجموعه دروغها با بازی گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو

قیمت: 4800 تومان             

تعداد: 1 DVD

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

Body of Lies مجموعه درغ ها با �ضور گلشيفته فرهانی

گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو

پیش نمایش فیلم مجموعه دروغها

خرید فیلم مجموعه دروغ ها با هنرنمایی : گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو و راسل کرو

فروشگاه بیا ایران   مجموعه دروغ ها و گلشيفته فراهانی
مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

روز ۱۰ اکتبر فیلم پرسروصدای Body Of Lies (مجموعه‌ی دروغ‌ها) به نمایش درآمد. این فیلم به غیر از آن که ساخته‌ی کارگردان مطرحی به نام ریدلی اسکات است و لئوناردو دی‌کاپریو و راسل کرو در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند، از جهت حضور گلشیفته فراهانی، بازیگر توانا و مطرح ایرانی، موردتوجه قرار گرفت. حتما اخبار مختلفی درباره‌ی حضور گلشیفته فراهانی در این فیلم خوانده‌اید.

فیلم از ۱۰ اکتبر به نمایش درآمده و تاکنون در سایت IMDB نمره‌ی ۸.۱ از ۱۰ گرفته که حاصل رای ۱۰۷۰ نفر می‌باشد. Tagline (شعار) فیلم این است: «به هیچ‌کس اعتماد نکن. همه را فریب بده.»

مجموعه دروغ ها

عنوان فیلم: مجموعه دروغ ها

(Body of Lies)
کارگردان: ریدلی اسکات
نویسندگان: ویلیام موناهان (فیلمنامه)، دیوید ایگنیشس (رمان)
تاریخ اکران: ۱۰ اکتبر ۲۰۰۸ (۱۹ مهر ۱۳۸۷)
ژانر: درام، هیجان انگیز
بازیگران: گلشیفته فراهانی، لئوناردو دی کاپریو، راسل کرو، مارک استرانگ، مایکل گستون، کریس ون هوتن
درجه فیلم: R (به دلیل خشونت زیاد که شامل شکنجه هم می شود و صحبت های نامناسب در جریان فیلم)
محصول: ایالات متحده
آهنگساز: مارک استریتن فیلد
کمپانی: Warner Bros.

خلاصه داستان:

یکی از ماموران CIA به نام راجر فریس (لئوناردو دی کاپریو) به اردن فرستاده می شود تا یک تروریست خطرناک و مشهور به نام سلیمان را پیدا کند. در زمانی که او در اردن حضور دارد، با سرکرده ی گروه عملیات پنهانی اردن، پیمانی از سر اجبار می بندد تا سریعتر به هدفش برسد…

درباره فیلم:

فیلم سینمایی مجموعه دروغ ها، فیلمی اقتباسی از رمانی به همین نام، نوشته ی دیوید ایگنیشس در مورد یک مامور CIA است که به اردن می رود تا تروریستی مشهور را پیدا کند. فیلم توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده و فیلمنامه ی آن را هم ویلیام موناهان نوشته است و بازیگران آن همان طور که گفته شد لئوناردو دی کاپریو، راسل کرو و گلشیفته فراهانی هستند. فیلم در واشنگتن دی سی، اروپا، مراکش و خاورمیانه ضبط شده است. قرار است مجموعه دروغ ها در ۱۰ اکتبر ۲۰۰۸ در ایالات متحده اکران شود.

b.jpg e.jpg d.jpg

در مارس ۲۰۰۶، کمپانی وارنر براز، ویلیام موناهان را برای نوشتن فیلمنامه از رمان دیوید ایگنیشس انتخاب کرد تا توسط ریدلی اسکات کارگردانی شود. در آوریل ۲۰۰۷، عنوان فیلم همان عنوان کتاب انتخاب شد و لئوناردو دی کاپریو هم به عنوان بازیگر نقش اصلی برگزیده شد. بعد از انتخاب شدن دی کاپریو، راسل کرو هم به عنوان نقش مکمل آورده شد.

همان طور که گفتیم، بخش هایی از فیلم در خاورمیانه ضبط شده است. اسکات می خواست این بخش ها را در شهر دوبی از کشور امارات متحده عربی ضبط کند، اما شورای ملی رسانه های این کشور، به خاطر محتوی فیلمنامه (که از نظر برخی ملاحظات سیاسی مشکل داشت)، این اجازه را به کارگردان فیلم ندادند. به همین خاطر، صحنه های خاورمیانه در مراکش فیلمبرداری شد.

فیلمبرداری از ۵ سپتامبر ۲۰۰۷ (۱۴ شهریور ۱۳۸۶) در واشنگتن آغاز شد و در دسامبر همان سال (دی) هم تمام شد.

ریدلی اسکات در مورد این فیلم، گفته است: «در مورد اسلام هست، جایی که هستیم و جایی که نیستیم، و نگاهی بسیار جالب، فعال و درونی به کل موضوع دارد.»

بازیگران:

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) در نقش راجر فریس: مامور CIA که به اردن فرستاده شده است. دی کاپریو گفته است این نقش را به این دلیل قبول کرده زیرا فکر می کند بازگشتی است به فیلم های سیاسی دهه ۱۹۷۰ مثل نگاه متغیر (The Parallax View) و سه روز کندور (Three Days of the Condor).

راسل کرو (Russell Crowe) در نقش اد هافمن: یکی از روسای نفوذی CIA که با فریس در یک گروه هستند. این بازیگر در مورد اینکه فیلم درباره سیاست خارجی دولت امریکا و این گونه مسائل است، می گوید: «فکر نمیکنم خیلی محبوب بشه، اما هرگز بخشی از جریان انتخاب پروژه من نبوده.»

کریس ون هوتن (Carice van Houten) در نقش همسر سابق راجر فریس.

مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش رهبر گروه مخفی اردنی ها. استرانگ گرفتن این نقش را به اجراهایش در فیلم های ۲۰۰۵ سیریانا و الیور تویست نسبت داده است.

نقش گلشیفته فراهانی:

روزنامه اعتماد در مورد نقش گلشیفته فراهانی در این فیلم، این طور نوشته است: «ويليام موناهان فيلمنامه نويس اسکاربرده به خاطر فيلم معروف «مردگان» مارتين اسکورسيزي که کار بازنويسي و اقتباس از داستان اصلي را برعهده داشته، شخصيت عايشه را در قالب يک پرستار تصوير کرده که البته هنوز جزئيات کامل آن مشخص نيست. گلشيفته فراهاني ايفاگر اين نقش است.»

موسیقی متن:

موسیقی متن مجموعه دروغ ها را «مارک استریتن فیلد» آهنگسازی کرده است که تا به حال سه بار برای ریدلی اسکات موسیقی متن ساخته است. او بخش های ارکسترال موسیقی اش را در استودیو موسیقی Eastwood در استودیو های وارنر براز ضبط کرده است.

اکران:

فیلم سینمایی مجموعه دروغ ها، گفته شده است که در ۶۵مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در آگوست و سپتامبر ۲۰۰۸ به رقابت گذاشته می شود. تاریخ اکران عمومی هم که پیش از این اعلام کردیم. ضمنا حق پخش تلویزیونی این فیلم توسط Turner Broadcasting System برای پخش در شبکه های تلویزیونی TBS و Turner Network Television خریداری شده است.

سایت رسمی:
وب سایت رسمی فیلم سینمایی مجموعه دروغ ها: www.body-of-lies.com

تریلر:

دومین و جدیدترین تریلر این فیلم سینمایی را با آخرین کیفیت می توانید در اینجا مشاهده و یا دانلود کنید.

اسکات، کرو و دی کاپریو از مجموعه دروغ ها میگویند نویسنده: فرید عباسی


اسکات، کرو و دی کاپریو از مجموعه دروغ ها میگویند

همبازی شدن دوباره با لئو بعد از چند سال چطور بود؟
کرو: همانطوری که در سال ۱۹۹۳ بود، راحتِ راحت و بسیار لذت بخش.

در بسیاری از صحنه های شما در این فیلم، الزاما با تلفن همراه دیده می شوید. آیا این کار مثل صداگذاری روی یک کارتون بود؟

کرو: نمی دونم، من هیچ وقت روی کارتون صدا گذاری نکرده ام. مثل این میمونه که مشغول ساختن یک فیلم CGI باشی و باید نقش یک کلاغ را با صدایت اجرا کنی. در حقیقت، بیشتر اوقات آن چیزهایی که بینده بر روی پرده سینما می بینید اصلا با تجربه بازیگر در سر صحنه همخوانی ندارد و بسیار متفاوت است. پس همیشه مجبور هستید چیزهایی که مانع تمرکز شما در لحظه برداشت می شود را کنار بزنید. این همین کاریست که با یک تلفن باید انجام داد. بعضی از بازیگرا سعی میکنند در یک زمان هنگام تلفن کردن نقش دو طرف را بازی کنند و مطلقا هدر دادن زمان است. بهتر این است که اول نقش خودت را ایفا کنی بعد دیگری را. (لئو وارد می شود، به لئو) تو هم لباساتو عوض کردی؟
دی کاپریو: آره عوض کردم

کرو: رسمی ترش کردی.

آیا کاراکترهای فیلم به کاراکتر های کتاب نزدیک هستند؟
دی کاپریو: من کاراکتر خودم را به عنان یک اپراتو در خاورمیانه دیدم که سعی دارد شغلش رابهتر از چیزی که رئیس اش میخواهد، انجام دهد. این کشاکش عالی در کتاب وجود دارد که بیل مونهان آن را به فیلم نامه تبدیل کرد و قسمت جالبش اینجاست از فریس (کاراکتر دی کاپریو) کارهایی خواسته می شود که او خودش اعتقادی به آنها ندارد و فکر میکند به صلاح کشور و این جنگ نیست. و همزمان به خاورمیانه و فرهنگ آنها خو میگیرد. او با یک افسر باهوش اردنی آشنا می شود، برای او احترام قائل است و می خواهد تا جایی که امکانش هست بهتر ماموریتش را انجام دهد.
کرو: جواب فوق العاده ای دادی لئو، تشکر.
دی کاپریو: ممنون، ممنون.
کرو: من همیشه اعتقاد دارم که در کنفرانس مطبوعاتی فیلم باید مودب بود. اولین چیزی که دریافت کردم تلفنی بود از طرف ریدلی که به من گفت»چطوره اگه یه چند کیلو به وزنت اضافه کنی؟» و این درخواست بیشتر اوقات از من می شود. اما یکی از خواسته های دیگرش این بود که کاراکتر من حس یک بازیکن سابق فوتبال را داشته باشد که اکنون از درد زانوهایش رنج می برد. اینم جالب بود. بقیه اتفاقات از کتاب می آید، طوری که هم کاراکتر و هم دیالوگ هایش شبیه کتاب است.

شما رابطه طول و درازی با ریدلی دارید آیا میل داشتید هر کاری که او از شما خواست را انجام دهید؟
کرو: بعد از ساختن گلادیاتور رابطه ما به طوری تحت تاثیر اسم آن فیلم قرار گرفت. آن فیلم موقعیت منحصر بفردی واسه من بود که روی زندگی بازیگری ام بسیار تاثیر گذاشت. بعد از آن از من خواست که «سقوط شاهین سیاه» را بازی کنم اما من تازه یک فیلم را تمام کرده بودم که در پس زمینه آن یک هلکوپتر وجود داشت و به یک فیلم دیگر در این مایه علاقه ای نداشتم. بعد ازم خواست که قلمرو بهشت را بازی کنم که در آن موقع مشغول بازی در فیلم دیگری بودم و بهش گفتم که باید یک سال صبر کند. بهم گفت»برو بابا، تو دیگه کی هستی؟»

لئو بیشت شیرین کاری های فیلم مال تو بود.
لئو: بله بیشترش.

آیا در میان آنها چیزی بود که چالش برانگیز و یا رنج آور باشد. تو مجبور بودی که عربی یاد بگیری، آیا چیزی از آن را بخاطر داری؟
دی کاپریو: مطلقا هیچی، حتی یک کلمه هم یادم نمیاد که به شما بگویم. اما ما یک مربی زبان عربی داشتیم که واقعا موثر بود به این خاطر که لهجه بسیار سختی دارند. شما باید بسیار دقیق باشید چون یک کشور عرب زبان با کشور عرب زبان دیگری گویش های متفاوتی دارند. پس این واقعا واقعا سخت است که به شما بفهمانم. و یکی از سخت ترین چیزهایی که در طول عمرم مجبور به انجامش شده ام، طریقه ادای این کلمات است. چون این عمل از راه گلو انجام می شود. و همچنین یادگیری فرهنگ ها، لباس ها و تما این چیزها و ما برای تمام این کارها مشاور داشتیم. پس شیرین کاری واقعا سخت بود. اما این طبیعت کارکردن با ریدلی اسکات است و مجبوری باهاش کنار بیای. شیوه ی کارکردن او بسیار سریع است و شما از قبل باید آمادگی انجام هر کاری را در هر لحظه ای داشته باشید. برداشت ها بسیار سریع اتفاق می افتد. من تازه فیلم دیگری به اسم»جاده انقلابی» را تمام کرده بودم. فیلمی که هماننند نمایشنامه های دهه ۵۰ است و جایی است که ما درباره احساسات و سلایق همدیگر صحبت می کنیم و بیشتر اتفاقات در یک اتاق کوچک رخ می دهد. اما بعد خودم را در وسط مراکش در میان چندین هلکوپتر و تانک نظامی می دیدم و فورا هم باید کارم را شروع می کردم. زود با آن منطقه آشنایی پیدا کردم و این برای من بسیار لذت بخش بود.

آیا آن ساختمان واقعا در پشت سرت منفجر شد؟
کرو: لحظه ای که به عقب برگشتی دیگه ساختمانی اونجا نبود.
دی کاپریو: من حتی فیلم را هم ندیده ام. نمی دونم درباره چی حرف میزنین، کدوم ساختمان؟
اسکات: خانه سنگی چوپان. آره، اونو منفجر کردیم.
دی کاپریو: اوه، آره آره انفجار بزرگی بود (همه میخندندند)
کرو: یک نصیحت برای بازیگران جوانی که میخواهند با ریدلی اسکات کار کنند این است که در هرلحظه باید منتظر خونریزی باشند. به همین سادگی.

یکی از مشخصه های ریدلی اسکات، حس مکان است. چقدر برای شما مهم است که به فیلم هایی اینچنین که بازیگران را در چنین لوکیشن هایی قرار می دهد، نزدیک شوید؟
اسکات: لوکیشن همیشه به مانند بازیگر دیگر است. این به من مربوط است لوکیشنی را انتخاب کنم که بسیار واقعی است و وقتی که بازیگر به آن فضا قدم می گذارد، کاملا تحت تاثیر آن قرار بگیرد. ما در تمام آن منطقه قدم زدیم و کل منطقه بسیار روی ما تاثیر گذاشت، اینطور نبود؟ لوکیشن ها باید تاثیر گذار باشند.
دی کاپریو: داشتن یک لوکیشن واقعی به طور مرتب بسیار عالی است. ما مراکش را به تصویر کشیدیم که با بسیاری از دیگر نقاط مختلف همخوانی دارد. این بیشتر کار کارگردانی است که شما با او کار می کنید و محیطی که او میخواهد شما را در آن احاطه کند. این همان چیزی است که کار کردن با ریدلی را جذاب می کند. او مرتبا به خودش می گوید «آیا اینو باور می کنم؟ آیا اینو باور نمی کنم؟ آیا به مردمی که بایگران اصلی را احاطه کرده اند باور دارم؟ آیا چیزی را که می گویند باور میکنم؟ آیا چیز هایی را که میبینم باور میکنم؟» او این فیلتر را دارد و به غرایز خودش اعتماد دارد. خیلی عالی است با کسی کار کنی که می آید و می گوید «خیلی خب، تمام این صحنه اشتباه بود. سه صفحه از دیالگو ها را پاک کنید و این قسمت را بیرون ببریم، هرچیزی که باشه اما من بهش باور ندارم» من همیشه در این باره صحبت می کنم اما شگفت انگیز است که او را پشت مانیتور ببینی یا در چادری پشت شش مانیتور ببینی که دوربین هایش از شش طرف مختلف صحنه را زیر نظر دارند و او تمام مانیتور ها را زیر نظر دارد. تصاویر را عوض می کند و وقتی به مورد علاقه اش رسید می گوید «همینه، این دقیقا همون چیزی که میخواستم در فیلم ازش استفاده کنم و بقیه فقط تلف کردن وقته.» این روش کاری است که او دارد.

لحظه ای در فیلم وجود دارد جایی که کاراکتر شما به فریس (کاراکتر دی کاپریو) می گوید که هرگز بچه دار نشود. افکار خود شما درباره پدر بودن چیه؟
کرو: که حال بچه هام چطور است؟

شما درباره پدر بودن چه نظری دارید؟
کرو: این فوق العاده ترین چیزی است که تو عمرم تجربه کرده ام. داشتن بچه هم به جمع خانواده اضافه میکنه و هم بیشتر سرگرم می شوی. حقیقتا ما درباره طرز برخورد فریس در رابطه با بچه یه مناظره ی کوچکی داشتیم. من فکر میکنم شیوه هافمن آنطور است که او دارد به مردی تبدیل می شود که میخواهد در راهی معین از آن استفاده کند. پس شاید این در لحظه منفی به نظر برسد اما چیزی که واقعا او در صدد انجام آن است پایمال کردن آرزویش که همان انجام دادن شغلش است و هر کار دیگری را بغیر از آن انجام دهد. لحظه ی دیگری در فیلم وجود دارد جایی که او مشغول حرف زدن با تلفن است و ما بچه هایش را می بینیم که به حمام می روند. فکر می کنم یک صورت تحقیر آمیزی در فیلم نامه وجود دارد و من هم به ریدلی گفتم که این وظیفه پدر بودن است که هنوز میتواند کارهایش را انجام بدهد درحالی که شورت بچه هایش را از پا در می آورد. چیزهایی از این قبیل. کاراکتر هافمن احتیاج به فاصله ای میان او و واقعیتی که او در حال انجام ان هست، دارد. او در حال انجام یک بازی کامپیوتری است.

شما با داستانی روبرو هستید که یک داشتان عاشقانه هم در آن وجود دارد و هنوز کاراکترها نمی توانند همدیگر را لمس کنند. این چه حقه ای بود؟
اسکات: فیلم با عایشه شروع می شود که وابسه به یک قوم است. در حقیقت او یک دختر فرانسوی در سفارت بود. من از دیوید پرسیدم که چطور است این کاراکتر را با یک دختر بومی عوض کنیم چون من احساس می کردم که مهم نبود که او از چه شاخه ای باشد. از آنجایی شروع شد که فریس به منطقه و فضایی که در آن بود و فرهنگ آنها وابستگی پیدا میکند و از آنجا خوشش می آید. پس او به آن نهار کوچکی که با عایشه دارد می آید در حالی که عایشه مجبور است کس دیگری را که خواهرش با دو بچه است را با خودش بیاورد. بعد از آن عایشه می گوید»خواهرم می خواهد که به آمریکا برود» فریس می گوید «خب، اگه میخوای، میتونم واسش پاسپورت جور کنم» عایشه می گوید»درباره اینجور چیزا شوخی نکن» فریس می گوید «نه، جدی گفتم.» پس شما وابستگی او را به آن مکان ویژه احساس میکنید و بعد چیزی که بسیار جالب است او طوری بار آمده است که بعضی ها ممکن است آن را مسخره و یک جنایت بدانند اما من فکر میکنم که این بیشتر از ظاهر قرآن است که او نمی تواند لمس کند و با کسی دست بدهد. پس شما باید یک همراه داشته باشید و نمی توانید با نامحرم دست بدهید تا وقتی که شما کاملا نامزد کرده اید و رابطه ای تصدیق شده دارید. پس ما میبینیم که جامعه ای که آنها در آن زندگی میکنند با جامعه امروزی خودمان بسیار تفاوت دارد. نکته مثبتی که هست ارزیابی کردن این دو جامعه است و اینکه چطور آنها محتاط تر عمل میکنند.

این سوال برای راسل و ریدلی است. یکی از بهترین فیلم هایی که شما باهم کار کردید، «یک سال خوب» بود. آیا فیلم دیگری در ذهن دارید که در آن سرها از بدن جدا نشود؟
کرو: بله، یکی دیگه در ذهن داریم که اسمش «یک سال خوبتر» است.
اسکات: فکر کنم چیزی که واقعیته، مردم از راسل انتظار فیلمی را ندارد. بلکه از من انتظار دارند. همیشه باید منتقد خودمان باشیم و زود قضاوت نکنیم. «یک سال خوب» تجربه بسیار نشاط آوری بود که همه ما را به وجد آورده بود. پروسه کاری ما در طول ساختن فیلم بسیار سریع گذشت و خاطرات خوبی از آن داریم. خوشحالم که شما از آن خوشتان آمده است. و فعلا هم چیزی در ذهن برای ساختن چنین فیلمی ندارم.

لئو می تونی درباره کارکردن با مارک استرانگ توضیح بدی؟ بازی خیلی خوبی داشت.
دی کاپریو: کاملا درسته. بازی فوق العاده ای داشت. او یکی از آخرین نفراتی بود که به جمع فیلم اضافه شد. او در انگلستان کارهای تئاتری بسیاری انجام داده است. کاملا به درون نقش رفته بود و بسیار واقعی آن را انجام داد. او کاملا با کاراکتر یکی شده است و آن را در آغوش گرفته است. تقریبا آخرین هفته فیلمبرداری او به جمع ما اضافه شد اما فوق العاده ظاهر شد.

ریدلی میتونی درباره صحنه شکنجه توضیح بدی؟ چطور میدونی که آن صحنه چقدر باید طول بکشه؟ چطور میدونی که آن صحنه برای بیننده ها که فیلم را می بینند زیاد نیست؟
اسکات: تجربه. بعضی اوقات استودیو به من می گوید که «این زمخته» منم میگم»صبرکن، به من پول میدن که زمخت باشم، باشه؟» چون آن یک فیلم وحشتناک بود. در این مثال، صحنه همیشه حقه ای بود بخاطرا ینکه ما یک کلیشه وحشتناک را اجرا می کردیم اما آن کلیشه واقعی و ترسناک بود. من میل ندارم که تحقیفات زیادی انجام بدم و همین که یک صحنه سربریدن رو ببینم، برام کافیه. هر چند که آن بسیار قابل وصول بود اما میلی به نشان دادنش نداشتم. باور کنید، من تهوع آور نیستم و با دیدن این صحنه ها خودم هم حالم بهم میخوره. اما من سعی کردم که این صحنه به بهترین شکل ممکنه اجرا شود و طوری که بیننده را آزار ندهد.

رابین هود را تمام کردید؟
کرو: نه هنوز شروع نکردیم. این کار از اون کارهای است که میخواهیم مدتی زمان بگذرد تا بهتر بتوانم اجرایش کنم چون نمی خوام آن را انجام بدهم تا وقتی که احساس کنم آن را به بهترین شکل بازی کنم.

Body of Lies فيلم مجموعه دروغ ها با حضور گلشيفته فراهاني


نام فیلم : …………………………….Body of Lies

کارگردان: …………………………… Ridley Scott
کارگردان بزرگ و صاحب نام و 71 ساله و انگلیسی سینمای هالیوود که 3 با رتا کنون نامزد دریافت جایزه اسکار   بوده است و از دیگر اثارش میتوان به American Gangster و A Good Year اشاره کرد

نویسنده فیلمنامه : …………………William Monahan و David Ignatius
William Monahan کتاب پرفروش و زیبایی David Ignatius را که یکی از پرفروشترین رمانهای سال 2007 بود را به فیلمنامه ای زیبا تبدیل کرده است . وی همچنین سابقه یک بار بردن جایزه اسکار را نیز در کارنامه هنری خویش دارد .

ژانر : ……………………………… Action | Drama | Thriller

امتیاز : …………………………..1070 رای ؛ 8.1 از 10

مدت زمان : …………………….. 128 دقیقه
تاریخ اکران : ……………………10 اکتبر 2008   برابر با 19 مهر 1387 – تنها دو روز از اکران این فیلم میگذرد  و قرار دادن آن در  فروشگاه اینترنتی در سی دی  سند دیگری است از توانایی مدیران این سایت و زحماتی که برای رضایت شما کاربران عزیز  میکشند .

بازیگران:
Leonardo DiCaprio …………….. در نقش …………Roger Ferris بایگر 34 ساله سینمای هالیوود که اولین بار با ایفای نقش در فیلم تایتانیک به سینما دوستان معرفی شد و پس از آن گامهای موفقیت را یکی پس از دیگری برداشت و اکنون تبدیل به یکی از بزرگنرین بازیگران سینمای دنیاست که سه بارتا کنون نامزد دریافت جایزه اسکار گردیده است
Russell Crowe ………………….در نقش ………… Ed Hoffman بازیگر 44 ساله و نیوزیلندی هالیوود که یک بار جایزه اسکار را ربوده و 27 بار نیز دیگر جوایز مختلف دنیای بازیگری را . بازی درخشان وی در فیلمهای گلادیاتور و ذهن زیبا هیچگاه از یاد هنر دوستان پاک نخواهد شد .
Mark Strong…………………… در نقش ………..Hani  Golshifteh Farahani …………….در نقش ……….. Aisha  بازیگر بی نیاز از توصیف سینمای ایران که اولین تجربه بازیگری اش را در هالیوود بر پرده میبیند . او فرزند دو هنرمند کهنه کار کشورمان بهزاد فراهانی و فهمینه رحیم نیا است . او همچنین یک بار جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به خاطر ایفای نقش در درخت گلابی از آن خود کرده است .حضور وی در هالیوود افتخاری است برای سینمای ایران

خلاصه داستان :
فیلم در باره یک مامور سازمان سیاست که برای رد یابی یک تروریست به عراق سفر میکند اما در حین عملیات زخمی و در بیمارستان بستری میشود و در ان بیمارستان با پرستاری مسلمان آشنا شده و شیفته وی میگردد و از طرفی پرستار به خاطر اعتقادات خود حتی اجازه تماس با خود را به وی نمیدهد .

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

Release Date: October 12, 2008
Filename: camelot-bodyoflies
Source: CAM
Size: 704.22 MB
Genre: Action | Drama | Thriller
Video: 608×228 (2.2:1) | 23.976fps
Audio: English | 127kbit/s | MP3
Subtitles: None
Runtime: 1hr 58mins
IMDB Rating: 8.1/10 (1,070 votes)
IMDB : http://www.imdb.com/title/tt0758774/
Screens : 12

در پی حضور بدون حجاب گلشیفته فراهانی مقابل دوربین های تلویزیونی در آمریکا ، این بازیگر سینمای ایران اعلام کرد که قصد اقامت در ایالات متحده را دارد. وی در آیین اکران فیلم «مجموعه دروغ‌ها» در نیویورک‌ به خبرنگار «نیویورک دیلی نیوز» گفت: دیگر نمی خواهم فرصت ها را از دست بدهم، من هر چند عاشق ایرانم ولی می خواهم اینجا بمانم. فراهانی در فیلم «مجموعه دروغ ها» با بازیگر مشهور هالیوود «لئوناردو دی‌کاپری» همبازی است. این فیلم در استرالیا،آمریکا، کانادا، کره‌جنوبی،ونزوئلا، روسیه، مصر و لهستان، اسپانیا، فرانسه، سوئد، بلژیک، آلمان، یونان و اتریش بر روی پرده خواهد رفت.

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

گلشيفته فراهاني بازيگر سينماي ايران در مصاحبه‌ي با يك روزنامه‌ي آمريكايي تلويحا اعلام كرد كه از ايران مهاجرت كرده است.

او كه در مراسم اكران فيلم «مجموعه دروغ‌ها» در نيويورك‌ حضور داشت گرچه از عشق و علاقه‌اش به ايران سخن گفت، اما به روزنامه‌ي «نيويورك ديلي نيوز» اعلام كرد: «مي‌خواهم در اينجا (آمريكا) بمانم. من براي فيلم «شاهزاده فارسي» فرصت تست بازي را از دست دادم، اما ديگر نمي‌خواهم چنين فرصت‌هايي را از دست بدهم.»

بازيگر فيلم «ميم‌ مثل مادر» كه به‌همراه همسرش، «امين مهدوي» در فرانسه زندگي مي‌كند، در فيلم «مجموعه دروغ‌ها» ساخته «ريدلي اسكات» نقش پرستاري به‌نام «عايشه» را در مقابل «لئوناردو دي‌كاپريو» بازي مي‌كند.
فراهاني درباره دي‌كاپريو گفت: «دي‌كاپريو خارق‌العاده بود. او كمك زيادي به من كرد. اگر او نبود، بازي در اين فيلم براي من بسيار دشوارتر مي‌بود. او نه تنها يك بازيگر بزرگ، كه يك انسان بزرگ است.»
فيلم «مجموعه دروغ‌ها» به كارگرداني «ريدلي اسكات» و نقش‌آفريني «لئوناردو دي‌كاپريو» و «راسل كرو» روز يكشنبه در مركز لينكولن نيويورك براي اولين‌بار اكران شد.
«دي‌کاپريو» در اين فيلم نقش «راجر فريس»، مامور سازمان اطلاعات جاسوسي آمريكا که به اردن فرستاده مي‌شود و «راسل کرو» نقش «اد هافمن» که با «فريس» همکاري مي‌کند، را بازي كرده‌اند.

فيلم «مجموعه دروغ‌ها» پيش از آمريكا، روز پنج‌شنبه در استراليا اكران مي‌شود و پس از آن در كانادا، ونزوئلا، روسيه، كره‌جنوبي، مصر و لهستان به‌روي پرده سينماها خواهد رفت. برنامه‌ي اكران اين فيلم در ماه نوامبر نيز با نمايش در كشورهاي اسپانيا، فرانسه، سوئد، بلژيك، آلمان، يونان، اتريش و چندين كشور ديگر ادامه خواهد يافت.
اين فيلم در شصت‌وپنجمين جشنواره فيلم ونيز در بخش خارج از مسابقه حضور داشت و براي مراسم اختتاميه‌ دومين جشنواره فيلم خاورميانه در ابوظبي امارات نيز انتخاب شده است.

ایسنا

حاشیه ها

گلشیفته فراهانی به خاطر بازی در فیلم «مجموعه دروغ‌ها» به کارگردانی رایدلی اسکات، که قرار است در این هفته در آمریکا اکران شود، روی فرش قرمز این فیلم در نیویورک حاضر شد.

مجموعه عکس‌های گلشیفته بدون حجاب در خبرگزاری‌ها منتشر و گفت‌وگویش به زبان انگلیسی درباره فیلم روی وب سایت یوتیوب قرار گرفت.

فراهانی در این فیلم در کنار بزرگانی چون لئوناردو دیکاپریو و راسل کرو نقش بازی کرد و همین تجربه از وی چهره دیگری در سینمای ایران ثبت کرد.

انتشار عکس‌های وی همراه بازیگران آمریکایی در ایران جنجال‌آفرین بود و حتی شایعه شد که وی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الخروج شده است.اما نزدیک به یک ماه پیش، خبرگزاری‌های داخلی اعلام کردند که برخلاف شایعاتی که از عدم خروج این بازیگر از ایران در یک روزنامه و چند سایت اینترنتی منتشر شد، گلشیفته فراهانی چهارم شهریور از ایران خارج شد. وی پس از سفر به پاریس قرار است به نیویورک سفر کند تا 10 اکتبر (19 مهر) در اکران افتتاحیه «مجموعه دروغ‌ها» شرکت کند.

نویسنده مقاله‌‌ای در فاکس نیوز پیشنهاد داده است که نام گلشیفته فراهانی باید به عنوان «گلدی فرهی» که بیشتر هالیوودی است در نظر گرفته شود.

خبرگزاری‌های خارجی نیز چهره گلشیفته فراهانی را «زیبا» خواندند. وی می‌تواند چهره جدیدی برای سینمای هالیوود باشد و در کنار شهره آغداشلو به عنوان زن ایرانی در این سینما حضور یابد.

برای دانلود پشت صحنه نمایش خصوصی فیلم و مصاحبه گلشیفته فراهانی میتوانید از لینک زیر استفاده نمائید

اینجا


پس از کش و قوس های بسیار بر سر ممنوع الخروج بودن ایشون:

گلشانسه ، ببخشید ، گلشیفته فراهانی بر روی فرش قرمز فیلم Body of lies از بهرام رادان تا لئوناردو دی کاپریو… گفته شده به ایشون پیشنهاد چندین فیلم با مبلغ بالا شده ! (امیدوارم نقش های خارج از عرب و تروریستی و اینها هم باشه !!

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

لباسی که پوشیده الان تو اروپا و آمریکا مد ِ نیویورک تایمز و یه کانال فشن هم از این مدل لباس خوششون اومده. تيترهاي مجلات و روزنامه هاي هنري اكثرا منتقدين لباس و مد (از تايمز گرفته تا تودي مد) از لباس منحصر به فرد گليشفته تعريف كردند كه تعدادي از تيترها رو عنوان مي كنم

تايمز – مورفي لاتيك (منتقد بزرگ تايمز در نيويورك)
گلشيفته با لباس منحصر به فردش ثابت كرد سني ندارد

____

tik mode

angel liusa

لباس گلشيفته همه را جذب خود كرد

____
today mode

jastin harver

سادگي لباس گلشيفته بزرگيش را نشان داد

www.BIAIRAN.ir  گلشیفته فراهانی بر روی فرش قرمز

گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو

گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

پیش نمایش فیلم مجموعه دروغها

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فیلم بر مبنای کتابی به همین نام نوشته دیوید ایگناتیوس یادداشت نویس معروف روزنامه واشنگتن پست ساخته شده است. این کتاب آوریل سال 2007 به بازار آمد و بلافاصله حقوق سینمایی آن توسط کمپانی معروف برادران وارنر خریداری شد.

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

رمان «مجموعه دروغ ها» مضمونی در ارتباط با مبارزه با تروریسم دارد و داستان یک مامور سیا به نام راجر فریس است که برای پیدا کردن یک تروریست مهم از سران القاعده به نام «سلیمان» به اردن می رود. کتاب تا حدودی به نقد سیاست های مداخله گرایانه آمریکا می پردازد و در مجموع اثر منتقدانه یی محسوب می شود

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

در برگردان سینمایی این رمان تغییراتی ایجاد می شود که یکی از مهم ترین آنها اضافه شدن شخصیتی به نام «عایشه» است که در داستان اصلی با نام «آلیس» وجود داشت. شخصیتی که قهرمان داستان در جریان پیدا کردن سلیمان دلباخته اش می شود.

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

گلشیفته فراهانی ایفاگر نقش عایشه است در حالی که نقش نخست فیلم را لئوناردو دی کاپریو بازی می کند و راسل کرو هم بازیگر نقش مهم دیگری در فیلم است.

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فیلمبرداری فیلم سال گذشته آغاز شد و بخش های مربوط به اردن در شهر رباط مراکش فیلمبرداری شده است. گفته می شود بعد از انتخاب گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم سازندگان آن تغییراتی در فیلمنامه اولیه انجام داده اند تا حضور فراهانی در فیلم با موازین خاص حقوقی و قانونی کشور در تضاد نباشد.

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

روز جمعه 10 اکتبر 2008 برابر با 19 مهرماه سال 1387 نمايش فيلمي در سينماهاي امريکا و انگلستان آغاز مي شود که به واسطه يک ويژگي مهم براي ايرانيان جذاب و مهم است. «مجموعه دروغ ها» جديدترين فيلم کارگردان کهنه کار سينماي امريکا ريدلي اسکات در اين روز به پرده سينماها مي رود که نام يک بازيگر شناخته شده سينماي ايران در ميان اسامي دست اندرکاران آن به چشم مي خورد؛ گلشيفته فراهاني.
پس از آنکه سايت سينمايي معتبر imdb حدود 10 روز پيش نام گلشيفته فراهاني را به جمع بازيگران اين فيلم اضافه کرد، کمپاني برادران وارنر هم چهارشنبه شب در تريلر جديدي که از فيلم منتشر کرد (در اينجا مي توانيد ببينيد) تصاويري از بازي فراهاني را قرار داد تا سرانجام شايعه يي که يک سال است در محافل سينمايي و رسانه يي به گوش مي رسد، تاييد شود. سايت imdb هنوز توضيحي درباره نقش فراهاني و نام شخصيتي که او آن را ايفا مي کند ارائه نداده است اما تا پيش از اين از درج نام اين بازيگر در ليست دست اندرکاران فيلم «مجموعه دروغ ها» با نام اصلي Body of lies خودداري مي کرد.

فروشگاه بیا ایران         مجموعه دروغ ها با �ضور گلشيفته فراهانی

فيلم بر مبناي کتابي به همين نام نوشته ديويد ايگناتيوس يادداشت نويس معروف روزنامه واشنگتن پست ساخته شده است. اين کتاب آوريل سال 2007 به بازار آمد و بلافاصله حقوق سينمايي آن توسط کمپاني معروف برادران وارنر خريداري شد. رمان «مجموعه دروغ ها» مضموني در ارتباط با مبارزه با تروريسم دارد و داستان يک مامور سيا به نام راجر فريس است که براي پيدا کردن يک تروريست مهم از سران القاعده به نام «سليمان» به اردن مي رود. کتاب تا حدودي به نقد سياست هاي مداخله گرايانه آمريکا مي پردازد و در مجموع اثر منتقدانه يي محسوب مي شود. در برگردان سينمايي اين رمان تغييراتي ايجاد مي شود که يکي از مهم ترين آنها اضافه شدن شخصيتي به نام «عايشه» است که در داستان اصلي با نام «آليس» وجود داشت. شخصيتي که قهرمان داستان در جريان پيدا کردن سليمان دلباخته اش مي شود. ويليام موناهان فيلمنامه نويس اسکاربرده به خاطر فيلم معروف «مردگان» مارتين اسکورسيزي که کار بازنويسي و اقتباس از داستان اصلي را برعهده داشته، شخصيت عايشه را در قالب يک پرستار تصوير کرده که البته هنوز جزئيات کامل آن مشخص نيست. گلشيفته فراهاني ايفاگر اين نقش است در حالي که نقش نخست فيلم را لئوناردو دي کاپريو بازي مي کند و راسل کرو هم بازيگر نقش مهم ديگري در فيلم است. فيلمبرداري فيلم سال گذشته آغاز شد و بخش هاي مربوط به اردن در شهر رباط مراکش فيلمبرداري شده است. گفته مي شود بعد از انتخاب گلشيفته فراهاني براي بازي در فيلم سازندگان آن تغييراتي در فيلمنامه اوليه انجام داده اند تا حضور فراهاني در فيلم با موازين خاص حقوقي و قانوني کشور در تضاد نباشد. ريدلي اسکات کارگردان کهنه کار انگليسي در فيلم هايش همواره تلاش داشته نگاهي چندجانبه به مضامين داشته باشد و گواه آن فيلم معروف «ملکوت آسمان» است که در آن تصويري واقع گرايانه از مسلمانان ارائه و به طور ضمني از صلاح الدين ايوبي ستايش مي شود. حضور بازيگران ايراني در فيلم هاي هاليوودي سابقه طولاني دارد اما در چند سال اخير تعدادي از بازيگران فعال فعلي سينماي ايران امکان حضور در چند فيلم مهم هاليوود را يافته اند که مهم ترين آنها همايون ارشادي است که سال گذشته فيلم «بادبادک باز» با بازي او در سينماهاي جهان اکران شد. او هم اينک مشغول بازي در فيلم جديد الخاندرو آمه نابار با نام «آگورا» است. با اين همه حضور فراهاني در فيلم جديد ريدلي اسکات که بسياري از اکنون آن را از شانس هاي مسلم اسکار 2009 مي دانند سرفصل جديدي در حضور بازيگران سينماي ايران در عرصه هاي بين المللي خواهد گشود.


افتتا�یه فیلم مجموعه دروغ ها در نیویورک

فیلم مجموعه دروغ ها (Body of Lies) به کارگردانی ریدلی اسکات و بازی بازیگرانی چون راسل کرو و لئوناردو دی کاپریو برای سینما دوستان ایرانی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. این اهمیت هم به خاطر بازی پر رنگ هنرمند ایرانی در این فیلم است. گلشیفته فراهانی با کارنامه ای خوب در ایران حالا نسبت به سینمای جهانی هم اندیشه هایی دارد و این اندیشه ها را با فیلمی درباره خاور میانه ادامه میدهد. این فیلم قرار است در روز ۱۰ اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکا اکران عمومی شود و به همین دلیل هم روز پنجم اکتبر در نیویورک و منطقه منهتن جشن افتتاحیه فیلم بر گزار شد. در ادامه  و در گالری سرزمین سینما می توانید تصاویری از این مراسم و فیلم را تماشا کنید.

نام محصول:  فیلم مجموعه دروغها با بازی گلشیفته فراهانی و لئوناردو دی کاپریو

قیمت: 4800 تومان             

تعداد: 1 DVD

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

Responses

  1. Victory Leo

    az golshifte baeid bud ke hejabesho be khater’e film bardare

  2. گلشیفته با برداشتن حجابش محبوبیتش را پیش خیلی از طرفدارانش از دست داد.از جمله خود من که عاشقش بودم.فکر نمی کردم بازیگران ایران این قدر بی جنبه باشند!

  3. مجموعه دروغها

  4. jozve eftekharat meli ast ke ba bozorgan dar in film bazi krdi

  5. با دیدن عکسهای بی حجاب گلشیفته ازهمه بازیهای قبلی او هم بیزار شدم چی میشد اگه جو نمی گرفتش و …

  6. واقعا برای گلشیفته متاسفم !
    با روسری خیلی خوشگلتر بود !

  7. شنیده بودم مسلمانها حجاب دارند!

  8. ارزش تو بیشتر ازاین ها بود زود خودتو ازدست دادی

  9. کلی برات متاسف شدم !

  10. گلشيفته خيلي خوشكل شده لباس هم خيلي بهش مياد اينقدر كلمي حرف نزنيد

  11. man be onvane ye irani behet eftekhar mikonam ke rafti ishala ke unja be movafaghiyataye bozorgtar dast peyda koni

  12. من برای هر کی که برای گلشیفته متاسفه، متاسفم
    شما یک کم فکر کنید بعد اعتقاداتتونو آب بکشید چون مال خودتون نیست!
    گلشیفته واقعا هنرمدنه

  13. khosham omad azay

  14. مرده شوره هرچی ادمه هنرمنده ببرند یکتا پرست جون.حالمون رو به اسهال انداختن.در ضمن شما هم این قدر شلغمی حرف نزن ناشناس جون

  15. بي جنسيت

  16. گلشيفته خيلي خري ديگه ايروني ها دوست ندارند تف به هيكل بي غيرتت

  17. بي خانواده كشور فروش

  18. ادم خودش باید عاقل باشه

  19. همه ی دنیا می خوان ایرانی باشن اون وقت این خل شیفته می گه :پدرم ایرانیه من که ایرانی نیستم
    خیلی هم دلش بخواد که ایرانی باشه

  20. گل شیفته از ابتدا هم ایرانی نبود من که می گم هرکی می خواد ازاد باشه از همین الان راحت پاشه بره اون ور اب تا این قدر اسارت و سختی و سنگینی حجاب واسش زور نباشه

  21. بابا جون وقتی به سن من رسیدی پشیمون می شی که دیگه فایده نداره!

  22. خیلی خیلی خوشگل بود.شما که نمیتونی بری زیاد چرت و پرت ننویس حسود .ازش متشکریم که هنر ایران رو نشون داد.

  23. اندازه نگهدار که اندازه نکوست هم لایق دشمن است و هم لایق دوست

  24. فقط يك كلام اين سرزمين ايران بود كه بهش اجازه پيشرفت و داد حالا ببينيم اونجا چكار مي كنه اما ——————
    راستي تو بهترين بودي ميتونستي باشي

  25. گلشیفته ما ایرونی ها چرا باید اینقدر بی اراده باشیم ,آخه چرا تو ؟چرا یه خورده فکرنکردی دختر؟ ولی ازت میخوایم دیگه این مسیر رو ادامه ندی . برگرد گلشیفه برگرد …..

  26. نظرهاي بعضي از دوستان بسيار بي رحمانست.خانم فرهاني هنوز يك ايرانيه.بايد بگم باورهاي غلط مارو به اين جمله تكراري ميرسونه كه اين حكومت و خفه قاني كه توشه حق ماست و….از ماست كه بر ماست.گلشيفته يك ايرانيست و بايد بهش افتخار كرد

  27. همین طور که وطنت رو فروختی مطمئن باش فردا پس فرا هم خودت رو میفروشی

    چه بخای چه نخای

    چون وارد مرداب شدی

  28. خاک تو سر تو و اون شوهر بی غیرتت کنن خل شیفته

  29. ghol shefte jon tabrek megam baraye kasane ke enghadr kotah fekran motasefam ghol kashte….

  30. هر کس خودش می تواند سرنوشت خودش را رقم بزند.حالا م شیفته خانم اینطوری می خواد پیش بره.منم بودم با این اقا خوشگلهراه میومدم و اونو به بغلم می گرفتم و از ته دل بازی می کردم.خوش به حالش

  31. dorood bar golshifte manam betoonam miram adam bayad boland parvaz bashe

  32. من نظری ندارم

  33. تا کور شود هر آنکه نتواند دید
    شما زن خودتو بکن تو گونی کسی نبیندش حالش به هم بخوره.
    هر چی مونثه که مال تو نیس.

  34. این مردای ایرانی کی میخواهن بفهمن که هر زن متولد ایران ناموسشون!! نیست و حق ندارن همونطور که برای خواهر مادرو زنشون تکلیف تعیین میکنن براش تصمیم بگیرن؟ آقایون نا محترم ببخشین که رفت نمیدونست باید از شما اجازه بگیره!!!

  35. دوستان ناراحت نباشید او اگه نمیرفت هم یه وطن فروش بالقوه بود نفس کشیدن تو این خاک مقدس و نگاه تو چشم ایرونی حرمت داره بهترکه رفت.آخه اگه بدن سیاهش رو به نمایش نمی ذاشت پیشرفت نمیکرد!حالا چرا سیم ظرفشویی هاشو صاف نکرده؟!

  36. خوشبحال پدرش بهزاد فراهاني كسايي كه اول انقلاب حزب توده بودند بايد كشته مي شدند تا كار به اينجا ها كشيده نمي شد .

  37. گل شيفته فراهاني تو ايران محبوب شده بودي با نقش هايي كه اجرا مي كردي مي توني با همين با حياي باشي تو خارج خودتو به تمام دنيا معرفي كني يا خودت با فيلم هاي آنچناني مثل اين عكس هايي كه انداختي معرفي م يكني به دنيا .
    ازدوستان مخصوصاً خانم ها نظر بدن چيكار دارن كي چي گفته شما ها رو كه ول كنن فقط دنبال فيلم سكس هستيد

  38. انتقال فرهنگ ایرانی(حجاب) به اروپا و امریکا بهتر از اینها بود هنوز هم مهمی برای ایران

  39. هركسي يه قيمتي دارد!!

  40. khak too sare hameye bi farhanga konam man.
    khaheshan hasoodi nakonid makhsusan shoma 2khtarane hasood

  41. به گلشیفته و خانواده محترمش تبریک میگم. بی ادبی برخی از هم وطنهایت را به بزرگی خودت ببخش. راست میگن آدم های بزرگ دشمن های کوچک و حقیری دراند. خاک بر سرها خودشونو واسه هنرپیشه های خارجی فاحشه جر میدن ولی به هنرمندهای کشور خودشون توهین می کنن. البته تمام توهین ها از طرف یه مشت آدم های عقده ای و لجن است که اگه خودشونو ول کنی همه جا رو به گند می کشونند.

  42. چرا آدم عاقل مسلماني رو انتخاب مي كنه بعدشم يه ركن اساسي شو رها مي كنه آخه بيچاره تو كه اين جا بهترين بودي دنبال چي رفتي كه بشي نقل مجالس منم يه دخترم و اتفاقا مسلمان اما تيكه تيكه هم بشم هالييود كه سهله بالاتراشم به دينم و ابرومو وطنم نمي فروشم من عاشق تو و بازي هاي قشنگت بودم اما حالا حالم ازت بهم مي خوره تو لياقت ايران و مردماشو نداشتي بي معرفت!

  43. دختر پس غيرتت كجا رفته حالا بابايي و شوهر جون به كنار!!!تو خيلي حيفي قدر خودتو بدون يه وقت تلف نشي هدر نري مي دوني كه چي ميگم مام جاي داداش نداشتت!

  44. bayad neshast oon bala baratoon dast zad
    vaghean jaye dast ham dare hala oon ke in honaresho neshoon dad bebinim shoma ke intori eda mikonin chikar mikonino be koja miresin
    bebinam mikhastin ba chadoro maghane miraft ?:D
    aslan bikhiyal arzeshe javab dadan nadarid
    vagheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeean ke

  45. خاک بر سرت عوضی اشغال دهاتی بی جنبه تو بغل خارجیها چرا؟

  46. واقعا خل شيفته اي خيلي عقده اي هستي از افتخار به افتضا رسيدي خيلي خيلي متاسفم برات بيچاره بهت قول ميدم يه روز پشيمون ميشي وكاسه چه كنم دست ميگيري

  47. سارا خانوم احترام خودتو نگه دار .
    به قول آناهيتا خانوم تا كور شود هر كه نتواند ديد

  48. سلام گلشیفته ی بیشعور خجالت نمیکشی پیش اون مرتیکه داری بازی میکنی آبروی هرچی ایرونیو بردی خاک تو سرت کنم

  49. عجبا
    چه وتن فروش مگه دی کاپریو چی داشت که من نداشتم مال ما مگه تیغ ذاشت

  50. هههههههی مفت از دستمون پریدی
    رفتی و از رفتن تو…

  51. چرا ازمن اجازه نگرفتی ها ؟

    گفتی میخوام برم کانادا چرا رفتی هالیوود .

  52. هرکس اختیارش دست خودشه و کسی نمی تونه راجع به اون تصمیم بگیره لطفا دیگران درباره ی خدشون اظهارنظر کنن.

  53. دمش گرم حال کردم همین

  54. har kasi az ghole khodesh harf bezane kheli behtare, na az ghole ye mellat, be digaranam ehteram bezarid ta mohtatam bemoonid. golshifte man dooset daramo behet efthkhar mikonam.

  55. اه اه به نظرم گلشیفته ابروی ایرانیارو برد با اون لباس مزخرفی که تو مراسم فرش قرمز ÷وشیده بود

  56. آقايون و خانوم هايي كه اعتراض دارن خيلي كثيفن!!!
    خيلي افكارتون كثيفه!!!!
    خيلي خوب كاري كرد كه رفت .ما تحت حسوداش بسوزه !!!!!
    ايول!!!
    اون خانوماي مخالف همونان كه اتاقشون پر پستر ديكپريوؤ!!
    ايول گلشيفته!:*:*:*

  57. با احترام به عقاید تمام دوستان. به نظر من گلشیفته هنرمند خوبی بود وهست ولی افسوس که کاری کرد که هم خودش و هم ایران رو به سوی نابودی سوق داد. حیف تمدن 2500 ساله کوروش کبیر که….. .افسوس.

  58. متاسفانه اون یک بازیگر بود که در موردش این جوری حرف میزنید اگه یک فرد معمولی بود بازم در موردش این جوری نظر می دادید؟ آدم واسه پیشرفتش هر کاری می کنه ولی مشکل این جاست که واسه پیشرفتم باید به همه جواب پس بدی مخصوصا اگه یک هنر پیشه هم باشی

  59. moteasefam barat

  60. vaghean barash moteasefam

  61. این یه افتخار خیلی بزرگ برای سینمای ایران که یه بازیگر ایرانی تو چنین سطح بالایی از سینمای دنیا بازی کرده و امیدوارم این حضور آغازی برای حضور دیگر هنرمندان تو چنین سطوحی باشه همچنین آرزوی موفقیت برای خانم فرهانی دارم.

  62. خیلی دوستت داشتم،»خرابش کردی»

  63. ابروی هر چی ایرانییه کی هیچی ابروی هرجی مسلمون ایرانییه رو برده !!!!!!!!!!!!!!!!!! بسیار متاثر شدید

  64. ajab sinehai dare in golshiftehe kondeh faghat movazeb bashe di caperio onja nagaatesh.

  65. بهنود یا هرچیکه هستی آناهیتا خودش مشکل روانی داره مثل خودت …
    موهی خان خانم فرهانی و حجار در هالیوود بازی نکردن بازی خوردن لطفا نظراتتو بذار روز جهانی کودک بگو .(الان ببند دیگه).
    ((علی متاسفانه)). ابروی ایرانی رو با خوب چیز ی عوض کرد نه.فکر کنم توهم این جمله ی امام حسین و شنیده باشی اگه دین نداری آزاد مرد باش .من می گم میخوای خودت و بفروشی خوب بفروش ولی ی تمدن به بی ریشهای غربی نفروش من هم بهش تبریک میگم چون به نهایت پستی دست پیدا کرد تو هم ازادی باهاش مهشورشی.
    مهرزاد دلبندم(جیش)(بوس)(لالا).
    خیلی نفهم و بی لیاقتند دوتاشون.

  66. نمیدونم من تو موقعیت گلشیفته باشم چیکار میکنم!به هر حال هر کی عقاید خودشو داره حالا که آمریکاست بی خجاب بودنش به خودش مربوطه!ولی چون برای ما ایرانی ها مهم و شناخته شده بود ای کاش رعایت ایرانی بودنش رو میکرد.

  67. بابا به خدا کارش درسته ولی این چه لباس و مدل مویی بود که تو مراسم فرش قرمز استفاده کرده بود؟ وقتی دیدمش انگار یه تشت آب سرد ریختن روم

  68. سلام دوستان. چلی چهل جوره .این دوتا آخرشن.البته دیوانه چو دیوانه بیند خوش آید.
    من هم از طرفدارای هردوتاشون بودم ولی خوب به قول پروین خانوم قیمت شون همین قدر بود.

  69. گلشیفته بهتر نبود حداقل به خاطر خودت حجابتو حفظ می کردی ارزشتو بیشتر ازایناس اگه ایرانی نبودی پس از همون اول می رفتی اونجا بازیگر میشدی
    یادت نره ایران و ایرانی تو رو به اینجا رسوند

  70. سلام
    خوش به حالش که رفت و از این مملکت راحت شد تازه خیلی از این ایرانی ها بدتر از خارجی های مثل دی کاپریو هستند بعدم گلشیفته لیاقت شو داره که بهترین باشه . تبریک میگم به خودش و خانوادش امیدوارم موفق باشه و روز به روز بیشتر پیشرفت کنه

  71. سلام و خسته نباشید
    گلشیفته خوب کاری کرد تا چشاتون در آد اونایی که نمی تونن ببینن
    و اینکه بدبختها هنره می فهمی هنر یارو هنرمنده ….دست بردارید از تنگ نطری ها.
    بعد خود دولت ایران باعث این شد.بایییییییییییییی

  72. باید بگم گلشیفته با احساسات جلو رفت و مطمئن باشید در آینده نزدیک پشیمون میشه ولی حیف که پشیمونی سودی نداره. اون ایران رو به غربی ها فروخت. به اونایی که یه مشت آشغال و کثافتن. اونا بازی گلشیفته رو نمی خواستن اونا می خواستن بگن ما ایرانیا عربیم و گلشیفته این کارو کرد.
    برای خودمون متاسفم…
    گلشیفته و امثال اون تو ایران به اوج رسیدن پس هر چی دارن از ایران دارن اگه رسول ملاقلی پور نبود الان گلشیفته هیچی نبود هیچی. آخه به چیش می نازه با اون شوهر بی غیرت و کثیفش.
    من گلشیفته رو خیلی دوست داشتم ولی اون خودشو همش به خاطر 10 دقیقه بازی خراب کرد همش 10 دقیقه.

  73. هم خوشحال شدم و هم ناراحت : خوشحال از اینکه سینمای ما مقدس است و داره از انگلهای مثل شادمهر و گلشیفته خالی می شه و ناراحت از اینکه خودشون رو راحت می فروشند همین برای خود فروشی خوبند و بس

  74. mer300000000000000000000 golshifteye nazam

  75. با اين كاري كه كردي آبروي پدر و خواهرت را در سينماي ايران بردي . خاك تو سرت بكنن با اون شوهر بي غيرتي كه داري .

  76. خیال می کردم ایرانی ها که این همه شعار می دن واقعیت داره که پرچم بالاست و هشت سال دفاع مقدس و خون شهیداشون پاکه و ازین حرف های تحریک کننده. ولی ببینین چطور یه بازیگر جنده تون رفت و آبروتونو برد. حال کردم گلشیفته جون. چون ایرانی ها اصلا آبرو ندارن که ببری. ولی گلشیفته جون عجب لباس کس شعری پوشیدی. وقتی با چادر و مانتو بودی خیلی سکسی تر معلوم می شدی.

  77. فرهنگ ایرانی! درود بر این حکومت که هر چه باهاتون بکنه حقتونه ……… شما هنوز نمیتونین پیشرفت یه زن ایرانی رو ببینین …… به شما چه؟ شما برین حجاب خودتونو حفظ کنین اگه راست میگین فکر میکنین چند درصد مردم ایران حجاب رو بخاطر خودشون حفظ میکنن………….. واقعا متاسفم برای اهالی هنر که وقت خودشون رو برای این مردم عوام صرف میکنن

  78. damesh garm manam behesh tabrik migam nemidonam inhame tohin vase chi chi????????????????????

  79. من از تمام اونایی که غیرت و وجدان وشرف و وطن پرستی و … خودشونو در مقابل چند وعده چلو کباب و پول به رژیم آخوندی راحت فروختن و با کمال پر رویی حداقل آزادی های یک انسان رو که توی دنیای قرن بیستم حتی نمی تونن بفهمن یا شادم می فهمن ولی پول کثیف آخوندا وجدان های آزادشونو از کار انداخته چند تا سوال دارم:

    1. آیا گذشتن از حق 50 درصدی ملت ایران و فروختن و معامله کردن اون با 11 درصد به روس های جنایتکار وطن فروشیه یا آزادی انتخاب یک انسان در برداشتن روسری زورکی و ظلم وزور بی حد وحساب جنایت پیشه های رزِم ایران؟

    2. آیا فروختن نفتی که زیر خاک پای همه ی ما هاست ومال من و شماست بدون هیچگونه اجازه و اختیار صاحبانش که ما باشیم و دزدیدن بخشی از اون به حساب های کلان خود در کشورهای دیگه و بخش دیگه کمک به تروریست ها و بی سر و پاهای فلسطین و لبنان و سری لانکا و سوریه ی جنایتکار و هوگو چاوز وحشی در اون سر دنیا در ونزوئلا و هزارو یک جنایت و بی ناموسی و آدم کشی و فتنه گری دیگه در سراسر دنیا، آیا اینا وطن فروشیه یا برداشتن روسری و حجاب گلشیفته فراهانی عزیز؟

    3. جواب بدید ای فاشیس تای مادر فروش که چه حروم لقمه ای اینقده اختیار و اجازه به شماها ی مادر عمومی تفویض کرده که توی نظرات شخصی وخقوق دیگیران فضولی کنید و نظر بدید یا چه برسد به اینکه تحمیل کنید؟؟؟

    4. حدود سی سال قبل که مردم کردستان یه خاطره ی به یاد ماندنی روتوی ذهن خونخواران رژِم به جا گذاشتن تا همیشه یادش باشه با کردستان شوخی نباید کرد زمانی بود که نیروهای مبارز کرد خودشون داخل شهر بودن و شهرهای کردستان در تصرفشون بود ولی همزمان رادیوی فاشیست های جمهوری اسلامی می گفت» گروهکها در حال بمباران و توپ باران شهر هستند»!!!!! آیا ممکنه گروهک ها که خودشون توی اون شهر بودند روی خودشون بمب بریزن؟؟؟ اگه باورزتون نمیشه و اگه دریچه ی وجدان هاتون هنوز بسته نشده یه سری برید سنندج و سایر شهرهای کردستان و با دقت نگاه کنید هنوز جای بمب و خمپاره های رژیم آخوندی رو بر در و دیوار اون شهرهای حماسه آفرین و غیور می بینید. کسی جوابی برای این حقایق داره؟

  80. هر چیزی یه بهایی دارد ایا هالیود این ارزش داشت که پا روی دین مذهب کشور و…بذاره اگه ادم فقط جلوی پاش ببینه شاید ولی اگه دو قدم جلوتر نگاه کنه میبینه که هیچ ارزشی نداره . شاید اون مشهور شد ولی محبوب نشد.و به نظر من اون نتنها پیشرفت نکرد بلکه سقوط کردد چند روزی که زیبای ظاهری داشته باشد مورد توجه است واما بعد…
    و مهم این است که همه اینها می گذرد وما می مانیم واعمالمان

  81. گلشیفته کارت خوب نبود

  82. با اون لباس و موها خیلی قشنگ شده بودی مثل یک عروسک مرسی
    از بازی قشنگت و به روز بودنت کارت قابل ………..

  83. vaghean ke aberooye har chi irani bood ro bordi ye kam behtar tip mizadi

  84. گلشیفته بازیت خیلی توپ بود دمت گرم

  85. bayad neshast oon bala baratoon dast zad
    vaghean jaye dast ham dare hala oon ke in honaresho neshoon dad bebinim shoma ke intori eda mikonin chikar mikonino be koja miresin
    bebinam mikhastin ba chadoro maghane miraft ?:D
    aslan bikhiyal arzeshe javab dadan nadarid
    vagheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeean ke

  86. با سلام به همه دوستان . من یک ایرانی اصیل هستم . که با دیدن این فیلم لرزه ای به من وارد شد . خانم گلشیفته شما که هنرمندی محبوبی برای ما ایرانی ها بودی . من نمیگم که کار شما بد بوده ولی شما که یک ایرانی و دارای محبوبیت بودی . چرا؟…………. امیدوارم که به ایران برگردی و توبه کنی .در هر صورت موفق و ÷ایدار باشی .

  87. گلشیفته افتخار ما ایرانی هاست.باید دست از این تنگ نظری ها برداشت.بابا خود فروشی و بی غیرتی چیه گلشیفته یک هنرمنده .چرا فکر میکنید همه دنیا وایساده تا گلشیفته رو بی حجاب ببینه این استقبال از گلشیفته به خاطر هنر این خانومه.چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

  88. بابا جمعش کنید عقب افتاده ها . ما ملت ایران باید ببینیم که با این اعتقادات و فکر های مسخرمون کجای دنیا هستیم.دختره هنرمنده و فیلم بازی کرده میگن وطن فروشه و بی حیا.واقعا متاسفم .آدم اینجا به این نتیجه میرسه که ما خودمون باعث عقب افتادگی خودمون شدیم و با این وضعی که من می بینم حالا حالاها درست بشو نیستیم.متاسفم برای هممون

  89. خاک بر سرش کنن گلشیفته ی خود شیفته!!!!
    آخه یکی نیست بگه بد بخت تو که رفتی اونجا حداقل یه لباس درست حسابی میپوشیدی نه یه لباسی که آبروی هرچی ایرانیه میبره!!!! عین حامله ها شده با این لباسش!!! شایدم از دی کاپریو بچه دار شده!!!!!

  90. یا خیلی بی فرهنگی یا خیلی کمبود داری و کوته نظری…..
    اخه به تو چه ربطی داره
    نه اون بلکه تمام انسانها ازاد افریده شدند ومیتونن برایه زندگیشون هر تصمیمی بگیرن.
    اون خوشبختی و اینده رو انجور میدید
    من که باهاش موافقم.

  91. واقعا برات متاسفم چون ایرانو ول کردی رفتی دنبال هرزگیت خاک توسرت

  92. be ghole mamanam har ki ro to ghabre khodesh mizaran….

  93. shame of you,

  94. ايروني ها رو به اينجور آدماش نمي شناسن.

  95. به بهتر از تو پيشنهاد داده بودن نپذيرفت.فكر مي كردي برا چي دعوتت كردن.

  96. يه دفه توهم نزني خيلي هنرمند بودي دعوتت كردن خيلي بي حيايي شناختنت كه دعوتت كردن .از ايراني بودن چيزي به ارث نبردي

  97. گلشیفته اینو بدون که موقع رفتن باید اینو بگی اشهدوان لاالله الاالله و اشهدوان محمد رسول الله کاش همسرت میگفت گلشیفته زیبایهات فقط مال من قصدم نصیحت نبود واقعیت بود من خودم همیشه از ایستادن در مقابل خدا ترسیدم ایا خدا منو میبخشه؟

  98. خیلی دوشتش دارم

  99. با نازنین موافقم بی حجاب خوشگل تر

  100. گلشیفته افتخار تمام ما ایرانی است کسی که تو هالیوود نقش بازی کنه کارش درسته با این حرفای بی حجابی هم موافق نیستم الن قرن 21این حرفا واقعا مسخرس.گلشیفته موفق باشی

  101. بهتره يك ايراني هميشه يك ايراني بماند


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

